Indien uw vraag niet hieronder staat kunt u altijd even contact met ons opnemen. 040 2517590
Bestellen zonder account?
GEEN PROBLEEM, U kunt bestellen zonder account !!
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst kun u deze afronden en de benodigde gegevens invullen. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen krijgt u een bevestigings e-mail en wordt de bestelling telefonisch bevestigd.
Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Wij bezorgen in Eindhoven, Veldhoven Industieterreing Best en Son en Breugel. Overige plaatsen in overleg en afhankelijk van de omvang van de bestelling. Wij bezorgen bij zowel bedrijf als particulier.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het eenvoudigst is om via de website te bestellen. Bestellingen op rekening gaan altijd via de website.
Het is natuurlijk ook mogelijk telefonisch een bestelling door te geven.
Voor het complete assortiment klikt u via de produktgroepen in het menu, waar u een afbeelding en omschrijving van alle producten te zien krijgt.
Een beperkteren maar overzichtelijke lijst vindt u via 'Snel bestellen' Door op ´bestel nu´te klikken ziet u alleen de prijs en foto van het product.
Tot hoe laat kan ik een bestelling doorgeven?
In principe kunt u altijd via de website uw bestelling plaatsen, aangezien wij met verse producten werken kan het zijn dat een product tijdelijk is uitverkocht.
Indien u voor de volgende dag besteld kunt u deze tot 17.00uur doorgeven, alles wat u besteld zal de dag daarop voor u gereed zijn.
Bij bestelling na 17.00uur kunnen we niet garanderen dat al het geen u besteld daadwerkelijk aanwezig is.
Bestellingen voor maandag kunt u doorgeven tot zaterdag uiterlijk 16:00uur.
Wij nemen altijd telefonisch contact met u op nadat u een bestelling heeft geplaatst.
Let op: Indien u buiten de winkel openingstijden een bestelling plaats kan het voorkomen dat wij niet alle bestelde producten in de winkel hebben staan. Wij nemen altijd contact met u op vooraf aan een levering.
Kan ik een bestelling plaatsen via de e-mail?
Wilt u toch via e-mail bestellen, dan kunt u deze sturen naar info@bakkerijbekkerseindhoven.nl
In dat geval wordt uw e-mail zo snel mogelijk behandeld. U krijgt zo snel mogelijk, binnen 1 uur, een antwoord.
Als u via de website bestelt, weet u altijd zeker dat uw bestelling goed wordt verwerkt. Als u uw emailadres invult op het online bestelformulier ontvangt u zo snel mogelijk een bevestiging van uw bestelling.
Waarom rekenen we bezorgkosten?
Klanten kunnen bij ons de producten kiezen, kopen en mee naar huis nemen. Hierop is de (winkel-)verkoopprijs gebaseerd en hierdoor kunnen wij onze prijzen laag houden. Maar er zijn natuurlijk ook klanten die graag kiezen voor meer gemak en service en die er voor kiezen om hun producten door ons te laten bezorgen.
Voor deze extra service vragen wij een vergoeding.
Wat zijn de bezorgkosten?
Wij bezorgen uw bestelling vanaf € 37,50. (exclusief bezorgkosten)
Voor bestellingen tussen € 37,50 vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten van € 6,00
(Alleen na overleg worden bestellingen onder € 37,50 bezorgd en rekenen wij een bijdrage in de bezorgkosten van € 8,50)
Afhankelijk van de omvang van de bestelling bezorgen wij ook buiten Eindhoven. Dit wordt per bestelling bepaald en wordt vooraf telefonisch aan u kenbaar gemaakt.
Op welke manier kan ik betalen?
1. U kunt bij bezorgingen contant betalen aan onze chauffeur, De bezorger heeft wisselgeld bij zich.
2. U geeft aan te willen betalen met PIN, de bezorger heeft een mobiel pinautomaat bij.
2. Wij sturen bedrijven per e-mail een factuur welke u aan ons kunt overmaken, u kunt dit aan geven tijdens uw bestelling via de webshop.
3. Voor bedrijven kunnen we per maand een verzamelfactuur opmaken.
4. U kunt contant of met pin betalen bij afhalen in de winkel.
U kunt uw keuze in de webshop tijdens het afronden van de bestelling aangeven.
Bestellingen op rekening
Bestellingen op rekening gaan uitsluitend wanneer deze besteld zijn via de website en alleen voor bedrijven of instellingen.
Vanuit de website kunnen wij snel een factuur opmaken waardoor er vrijwel geen administratieve handelingen zijn en er geen kosten voor worden berekend.
Belangrijk is dat u de juiste NAW-gegevens en factuurgegevens opgeeft, als bijv. tenaamstelling, referentie en/of kostenplaats.
Voor aanpassingen van een factuur of het opnieuw opmaken van factuur brengen wij € 5.00 administratiekosten in rekening.
Waarom moet ik bij bestelling op rekening een e-mail adres opgeven?
Om zowel het milieu te beschermen alsmede administratiekosten laag te houden versturen wij onze facturen standaard per e-mail.
Indien u een factuur liever per post ontvangt is dit mogelijk na telefonisch overleg. Wij vragen hiervoor per bestelling een bijdrage in de administratiekosten van € 7,50
In hoeveel punten kan ik mijn vlaaien en taarten laten snijden?
Bij bakkerij Bekkers snijden wij uw vlaaien standaard in 10 punten. Wij kunnen uw vlaaien ook in 8 of 12 punten snijden wanneer u dit aangeeft. U kunt dit aangeven bij het afronden van de bestelling in het vak opmerkingen.
Kan ik als particulier ook mijn online bestelling laten bezorgen?
Ja, u kunt als particulier ook uw bestelling laten bezorgen. Voor particulier gelden dezelfde voorwaarden als bedrijven echter kunt u als particulier niet op rekening bestellen.